Komunikat o zmianie regulaminu


REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOONTALE


Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym
prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem: www.moontale.pl

[Definicje]


Formy kontaktu

Sposób kontaktu z Właścicielem Platformy, z którym można skontaktować się za pomocą:

1) formularza kontaktowego: https://www.moontale.pl/kontakt,

lub
2) adresu e-mail: [email protected],

lub
3) listownie lub osobiście pod adresem: Melody Media sp. z o.o., ul. Tadeusza Czackiego 15/17, 00-043 Warszawa.

Użytkownik

Podmiot korzystający z Platformy. Użytkownik może być zarejestrowany i niezarejestrowany.

Konsument

Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z Właścicielem Platformy czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Konto

Usługa świadczona drogą elektroniczną, modyfikowalny element Platformy tworzony po dokonaniu Rejestracji przez Użytkownika, w którym zebrane są informacje Użytkownika lub o Użytkowniku.

Koszyk

Usługa świadczona drogą elektroniczną, formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Platformy, w której Użytkownik określa i zatwierdza przedmiot oraz warunki Zamówienia.

Newsletter

Usługa świadczona drogą elektroniczną, za pomocą, której Właściciel Platformy informuje Użytkowników o ofercie handlowej, prowadzonej działalności, zakresu świadczonych usług, aktualnych promocjach.

Platforma

Sklep internetowy dostępny pod adresem https://www.moontale.pl/.

Regulamin

Niniejszy dokument, określający zasady korzystania z Platformy.

Rejestracja

Procedura dokonywana przez Użytkownika w celu założenia i aktywowania Konta na Platformie.

Towar

Rzecz ruchoma fizyczna oferowana do nabycia Użytkownikom przy wykorzystaniu Platformy.

Trwały nośnik

Materiał lub narzędzie umożliwiające Konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.

Umowa korzystania z Konta

Umowa, której przedmiotem jest nieodpłatne korzystanie przez Użytkownika z Konta na Platformie i dostępnych w jego ramach funkcjonalności Platformy, zawierana pomiędzy Właścicielem Platformy a Użytkownikiem.

Umowa Sprzedaży

Umowa sprzedaży Towaru, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Właścicielem Platformy a Użytkownikiem za pośrednictwem funkcjonalności Platformy.

Właściciel Platformy

Melody Media sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Tadeusza Czackiego 15/17, 00-043 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000973882, posiadająca NIP: 5213970191 oraz REGON: 522139509, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł.

Zamówienie

Oświadczenie woli Użytkownika prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, dokonywane przy wykorzystaniu formularza Zamówienia z funkcją koszyka.


§ 1
[KORZYSTANIE Z KONTA]


1. Umowa korzystania z Konta.

1) W ramach Umowy korzystania z Konta Właściciel Platformy dostarcza Użytkownikom bezpłatną usługę w postaci Konta na Platformie za pośrednictwem, którego Użytkownik będzie mógł składać Zamówienia.

2) W celu zawarcia Umowy korzystania z Konta Użytkownik musi uprzednio dokonać Rejestracji na Platformie w celu założenia Konta.

3) Do zawarcia Umowy korzystania z Konta dochodzi w procesie Rejestracji, po zweryfikowaniu w procesie Rejestracji danych, z chwilą zakończenia procesu Rejestracji następuje aktywacja Konta.

4) Umowa korzystania z Konta zostaje zawarta na czas nieoznaczony.

5) Umowa korzystania z Konta może zostać rozwiązana przez Użytkownika w każdej chwili bez podania przyczyny, poprzez poinformowanie Właściciela Platformy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w Formach kontaktu. Z chwilą otrzymania informacji o rozwiązaniu Umowy korzystania z Konta Właściciel Platformy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni usuwa Konto Użytkownika. Po upływie wskazanego terminu, logowanie się do Konta nie będzie możliwe.

6) Właściciel Platformy jest odpowiedzialny za dostępność Platformy i jej prawidłowe funkcjonowanie.


2. Rejestracja

1) Użytkownik może dokonać Rejestracji za pośrednictwem interaktywnego formularza elektronicznego udostępnionego na Platformie w zakładce „Stwórz konto”.

2) W trakcie Rejestracji Użytkownik postępuje zgodnie z komunikatami Platformy.

3) Każdy Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji danych Konta niezbędnych do realizacji Umowy korzystania z Konta lub Umowy Sprzedaży.


3. Inne usługi świadczone drogą elektroniczną.

1) Właściciel Platformy świadczy drogą elektroniczną usługę udostępnienia interaktywnego formularza kontaktowego. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną w postaci formularza kontaktowego jest zawierana na czas oznaczony – od momentu rozpoczęcia wypełniania formularza przez Użytkownika do momentu jego wysłania lub zaprzestania jego wypełniania przez Użytkownika. Korzystanie z tej usługi nie wymaga posiadania Konta na Platformie. W celu skorzystania z usługi należy spełnić wymagania techniczne opisane w ust. 5 poniżej. Korzystanie z tej usługi jest nieodpłatne.

2) Właściciel Platformy świadczy drogą elektroniczną usługę polegającą na udostępnieniu formularza Zamówienia. Usługa ta umożliwia Użytkownikowi złożenie Zamówienia bez konieczności zakładania Konta. Umowa o świadczenie tej usługi zawierana jest na czas oznaczony – od momentu rozpoczęcia wypełniania formularza do momentu jego wysłania lub zaprzestania wypełniania. Korzystanie z tej usługi nie wymaga posiadania Konta na Platformie. W celu skorzystania z usługi należy spełnić wymagania techniczne opisane w ust. 5 poniżej. Korzystanie z tej usługi jest nieodpłatne.

3) Właściciel Platformy świadczy drogą elektroniczną usługę polegającą na udostępnieniu interaktywnego formularza zapisu do subskrypcji Newslettera. Umowa o świadczenie tej usługi zawierana jest na czas oznaczony – od momentu rozpoczęcia wypełniania formularza do momentu jego wysłania lub zaprzestania wypełniania. Korzystanie z tej usługi nie wymaga posiadania Konta na Platformie. W celu skorzystania z usługi należy spełnić wymagania techniczne opisane w ust. 5 poniżej. Korzystanie z tej usługi jest nieodpłatne.

4) Właściciel Platformy świadczy drogą elektroniczną usługę polegającą na dostarczaniu Newslettera. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest przez Właściciela Platformy na zasadach opisanych w rozdz. VII Regulaminu, na rzecz Użytkowników, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę. W celu skorzystania z usługi należy spełnić wymagania techniczne opisane w rozdz. VII ust. 2 Regulaminu. Korzystanie z tej usługi nie wymaga posiadania Konta na Platformie. Korzystanie z tej usługi jest nieodpłatne.

5) Na Platformie mogą być okazjonalnie udostępniane nieodpłatnie materiały, takie jak wirtualne plany lekcji lub inne pliki, dostępne do pobrania bez konieczności zakładania Konta, składania Zamówienia, podawania danych osobowych ani wyrażania jakichkolwiek zgód. Usługa polegająca na umożliwieniu pobrania takich materiałów stanowi usługę świadczoną drogą elektroniczną. Umowa o świadczenie tej usługi zostaje zawarta w chwili skorzystania przez Użytkownika z funkcji pobrania pliku i ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia korzystania z tej funkcji. W celu skorzystania z usługi należy spełnić wymagania techniczne opisane w ust. 5 poniżej. Korzystanie z tej usługi jest nieodpłatne.


4. Użytkownicy.

1) Użytkownikami mogą być:

a) osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,

b) osoby prawne,

c) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.

2) Użytkownicy mają zakaz dostarczania na Platformę treści o charakterze bezprawnym.


5. Minimalne wymogi techniczne korzystania z Platformy.

1) Do prawidłowego korzystania z Platformy Użytkownik powinien posiadać:

a) urządzenie z dostępem do Internetu umożliwiające prawidłowe wyświetlenie interfejsu Platformy;

b) aktywne konto poczty elektronicznej (email),

c) zainstalowana i aktualna przeglądarka internetowa o standardzie odpowiadającym Chrome 45.0+, FireFox 40.0+, Internet Explorer 9+,

d) włączona obsługa Cookies, JavaScript.


§ 2
[ZAMÓWIENIE]


1. Zamówienia można składać drogą elektroniczną poprzez system sprzedażowy Platformy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

2. Zamówienia mogą być składane zarówno przez Użytkowników zarejestrowanych, jak i niezarejestrowanych.

3. Towarami dostępnymi za pośrednictwem Platformy są szczegółowo opisane na Platformie kolekcje Towarów.

4. Użytkownik sporządza Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Towarów. Skuteczne dodanie Towarów powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik Towaru na liście Zamówienia, którą można dowolnie modyfikować, również z poziomu Koszyka.

5. Po potwierdzeniu wyboru Towarów po uaktywnienia przycisku „Przejdź do realizacji zamówienia”, Użytkownik wskazuje w formularzu Zamówienia dane Użytkownika (konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia, w szczególności: imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail i numer telefonu, dane do wystawienia faktury) oraz sposób płatności.

6. W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Złóż zamówienie” istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Użytkownika w Zamówieniu i jego modyfikacji poprzez system sprzedażowy Platformy.

7. Użytkownik przesyła Zamówienie do Właściciela Platformy, klikając przycisk „Złóż zamówienie”. Kliknięcie tego przycisku oznacza złożenie oferty zawarcia Umowy Sprzedaży i wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

8. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji wysyłane jest do Użytkownika na adres e-mail wskazany przy składaniu Zamówienia.


§ 3
[UMOWA SPRZEDAŻY]


1. Postanowienia ogólne

1) Składając Zamówienie, Użytkownik składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży, będących przedmiotem Zamówienia.

2) Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie ww. oferty przez Właściciela Platformy, w momencie otrzymania przez Użytkownika, na adres e-mail Użytkownika wskazany w Zamówieniu, potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Właściciela Platformy.

3) Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje za pośrednictwem systemu sprzedażowego Platformy. Użytkownikowi, który złożył Zamówienie zostanie przekazany cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży.

4) Właściciel Platformy nie stosuje indywidualnego dostosowywania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

2. Cena i płatność.

1) Ceny Towarów podane na stronach Platformy są cenami brutto (zawierają wszystkie podatki), wyrażone są w polskich złotych.

2) Koszt wysyłki Towarów obliczany jest na podstawie cen dostawy wskazanych w formularzu Zamówienia. Użytkownik wyraża zgodę na obciążenie go kosztami dostawy.

3) Wiążąca i łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Użytkownika w formularzu Zamówienia i wskazywana jest Użytkownikowi w podsumowaniu Zamówienia.

4) Płatność może zostać zrealizowana przez Użytkownika w drodze formy płatności dostępnej w ramach formularza Zamówienia.

5) Użytkownik zobowiązany jest do dokonania płatności w procesie składania Zamówienia, nie później niż w przeciągu 7 dni od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży.

3. Dostawa Towarów.

1) Dostawa Towarów jest możliwa za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu. Przybliżony czas realizacji zamówienia jest oznaczony za pomocą funkcjonalności Platformy w zakładce o nazwie „Dostawa i płatność”.

2) Czas dostarczenia Zamówienia jest uzależniony od dostępności Towarów, jak również miejsca dostawy.

3) Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Użytkownika, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.

4) Właściciel Platformy nie oferuje na Platformie Towarów z elementami treści cyfrowych ani żadnych Towarów wiążących się montażem u Użytkownika.


§ 4
[ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI W PRZYPADKU NIEZGODY TOWARU Z UMOWĄ SPRZEDAŻY]


1. Właściciel Platformy zobowiązuje się dostarczyć Użytkownikowi Towary zgodnie z Umową Sprzedaży.

2. Właściciel Platformy jest odpowiedzialny względem Konsumenta za brak zgodności dostarczonych Towarów z Umową Sprzedaży.

3. Roszczenie z tytułu braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży przysługuje tylko Konsumentom.

4. Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży w szczególności, gdy:

1) nie odpowiada podanemu na Platformie opisowi (w zakresie rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności),

2) nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Właściciela Platformy najpóźniej do chwili zawarcia Umowy, a Właściciela Platformy ten cel zaakceptował,

3) nie nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,

4) nie został dostarczony w takiej ilości i nie ma takich cech, w tym trwałości i bezpieczeństwa, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienia Właściciela Platformy, jego poprzedników prawnych lub osób działających w imieniu Właściciela Platformy, w szczególności w reklamie lub na etykiecie (właściwości Towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym Towar tego rodzaju), chyba że Właściciel Platformy wykaże, że:

a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,

b) przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,

c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy Sprzedaży,

5) został dostarczany bez opakowania, akcesoriów i instrukcji, których dostarczenia Konsument mógł rozsądnie oczekiwać.

5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powyżej, Właściciel Platformy nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz wyraźnie i odrębnie Konsument zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.

6. Właściciel Platformy ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Właściciela Platformy, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Należy przyjąć, że brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie przez Właściciela Platformy udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży.

7. Właściciel Platformy nie może powołać się na upływ terminu, o którym mowa w ust. 6 powyżej, do stwierdzenia braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

8. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

9. Właściciel Platformy może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy lub Właściciel Platformy może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Właściciela Platformy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Właściciela Platformy, Właściciel Platformy może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży.

10. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z Umową Sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży.

11. Właściciel Platformy dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Właściciel Platformy został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową Sprzedaży i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Właściciel Platformy.

12. Konsument udostępnia Właścicielowi Platformy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Właściciel Platformy odbiera od Konsumenta Towar na swój koszt.

13. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.

14. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, gdy Właściciel Platformy:

1) odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży zgodnie z ust. 9 powyżej,

2) nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży zgodnie z ust. 11-13 powyżej,

3) brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży występuje nadal, mimo że Właściciel Platformy próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową Sprzedaży,

4) brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego skorzystania z uprawnień, o których mowa w ust. 8-13 powyżej,

5) z oświadczenia Właściciela Platformy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

15. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową Sprzedaży.

16. Właściciel Platformy zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.

17. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży jest istotny.

18. Jeżeli brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży, Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z Umową Sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z Umową Sprzedaży.

19. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument niezwłocznie zwraca Towar Właścicielowi Platformy na jego koszt, a Właściciel Platformy zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

20. Zwrot ceny następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

21. Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania przez Właściciela Platformy obowiązków wynikających z usunięcia niezgodności Towaru z Umową Sprzedaży wskazanych w ust. 8-20 powyżej.


§ 5
[REKLAMACJE]


1. Użytkownik ma prawo do wniesienia reklamacji. Reklamacja może być wniesiona za pośrednictwem dowolnej ze wskazanych Form kontaktu.

2. Właściciel Platformy jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Użytkownika w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

3. Jeżeli Właściciel Platformy nie udzielił odpowiedzi w przedmiocie reklamacji w terminie wskazanym w pkt 2 powyżej, przyjmuje się, że uznał reklamację.

4. Odpowiedź na reklamację Właściciel Platformy przekazuje na papierze lub na innym Trwałym nośniku.

5. Towar objęty reklamacją powinien zostać zwrócony przez Użytkownika na adres magazynu prowadzonego przez spółkę Customeritum sp. z o.o.tj. ul. Paderewskiego 167, 05-070 Sulejówek


§ 6
[ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY]


1. Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży może od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od dnia od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

2. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu zanim Właściciel Platformy przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

3. Użytkownik Konsument może skorzystać ze wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu. Skorzystanie przez Konsumenta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.

4. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

5. Towar powinien zostać zwrócony przez Konsumenta na adres magazynu prowadzonego przez spółkę Customeritum sp. z o.o. tj. ul. Paderewskiego 167, 05-070 Sulejówek.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

7. Bezpośrednie koszty odesłania Towaru w sytuacji odstąpienia od Umowy Sprzedaży ponosi Konsument.

8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Właściciel Platformy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

9. Właściciel Platformy dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

10. Jeżeli Właściciel Platformy nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


§ 7
[NEWSLETTER]


1. Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest przez Właściciela Platformy na rzecz Użytkowników, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.

2. W celu aktywowania usługi subskrypcji Newslettera, Użytkownik musi posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowaną i zaktualizowaną przeglądarkę internetową oraz aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail).

3. W celu zasubskrybowania Newslettera, Użytkownik wykonuje następujące czynności:

1) zamawia Newsletter poprzez interaktywny formularz elektroniczny poprzez podanie swojego adresu e-mail,

2) z chwilą wysłania interaktywnego formularza elektroniczny przez Użytkownika następuje aktywacja subskrypcji Newslettera.

4. Z chwilą aktywowania subskrypcji pomiędzy Właścicielem Platformy a Użytkownikiem zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi dostarczania Newslettera na czas nieoznaczony.

5. Użytkownik może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera ze skutkiem natychmiastowym poprzez dezaktywację subskrypcji.

6. Dezaktywacja Newslettera wymaga poinformowania Właściciela Platformy poprzez jedną z wybranych Form kontaktu.


§ 8
[ZMIANA REGULAMINU.]


1. Właściciel Platformy może zmienić niniejszy Regulamin z następujących ważnych powodów:

1) zmiany przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na treść Regulaminu,

2) nałożenie określonych obowiązków przez organy państwa,

3) zmiany cennika,

4) usprawnienie działania Platformy i obsługi Użytkowników,

5) poprawa ochrony prywatności Użytkowników,

6) zapobieganie nadużyciom,

7) zmiany w zakresie świadczonych usług, w tym wprowadzanie nowych,

8) względy bezpieczeństwa,

9) zmiany technologiczne i funkcjonalne,

10) zmiany redakcyjne.

2. O każdej zmianie Regulaminu Właściciel Platformy powiadomi Użytkowników drogą mailową z prawem wypowiedzenia Umowy korzystania z Platformy w terminie 15 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do czasu wejścia w życie zmian w Regulaminie stosuje się dotychczasowe postanowienia Regulaminu.


§ 9
[POZASĄDOWE METODY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW.]


1. Konsument ma możliwości skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów (ADR), w szczególności poprzez mediację, poprzez koncyliację lub w ramach arbitrażu (sąd polubowny). Lista instytucji, do których Konsument może się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów w ramach ADR znajduje się pod linkiem: https://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html.

2. Konsument może również uzyskać pomoc w sprawie swoich uprawnień zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) lub korzystając z informacji dostępnych na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, w szczególności https://uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow.

Regulamin w wersji obowiązującej od dnia [...] 2025r.



Załącznik nr 1 do Regulaminu – wzór oświadczenia o odstąpieniu.

Adresat:

Melody Media sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Tadeusza Czackiego 15/17, 00-043 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000973882, posiadająca NIP: 5213970191 oraz REGON: 522139509, o kapitale zakładowym 5.000,00 zł.

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży dotyczącej ____________________________________________________ (informacje o Towarach) oznaczonej jako zamówienie numer __________________________________ (numer zamówienia).

Data zawarcia Umowy Sprzedaży: _________________________ roku.

Imię i nazwisko Konsumenta: ___________________________________________________
Adres Konsumenta: ___________________________________________________

________________________
podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

____________________
data